Måndag

Hejj, jobbig dag ida.. Halv fyra en måndag. De e fan plågeri! Men dagen har varit kall och tyst.
Vi börja dan med läsning, fast jag fick hålla på med våran patetiska bokrecention! Hade läst ut Fotoalbumet. En väldigt bra bok. Läs den. Författaren heter laura Trenter. Wellwell. Sen ett tråkigt pass med engelska och svenska. RAST och så  teater! En opera med aladdin. Ganskaa låntråkigt. Haha, vi var nog en aning för gammla. 
Sen LUNCH, matte och sen NO. Och personen som har gjort dan speciellare är ju Moa! ♥

Sen ringde Li nån gång vid 6 tiden, hon ville va. Det gick bra så då passade jag på att cykla hem cykeln.. Och det var liiite svårt på snön. Men inget brutet så ni vet ;) Men vi bara laata framför fatorn på Fokis blogg och då hittade jag en låt.. Min nya favvo låt. Tänka sig :D



Bra va? ;) Sen lata vi mera och det var då jag bestämde mig för att jag verkligen vill ha en blogg ;D Sen hämta pappa mig där så nu sitter jag här hos mamma! Ska sova tidigt ;)
Har inget annat för mig ikväll ;D Haha, godnatt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0