Torsdag

Nu har jag kommit hem från veckans jobbigaste dag. Plus träningen ikväll. Ska skriva upp dagen lite kort. Vi börja med läsnig som vanligt och vi skulle lämna in läxorna, och 1 fel. Men bra ändå. Så jag rättade det och förhoppningsvis glass på måndag! :D Men sen var det Elevanss val och jag har bild på det. Så man har väll mixat och maxat på lite saker. Lunch och det var någon konstig grönsaks soppa. Men jag åt det iaf! Sen idrott och vi bara flammsa på fick farmt på ringarna as högt. Fast det var skit kul! :D Sen skulle man duscha och byta om sen träslöjd. Vi håller på med knivar och aaalmoust done! Yeah! ;) Sen fick man gå hem i det slaskiga vädret.. Desutom fel skor, alltså sjöblöta.. Sen när jag kom hem kom jag på en sak! " Jag skulle ju hem till mamma!" Fan, hon som far bort snart.. Men får träffa hon ikväll! Och Beda vart stört glad över att få se mig :D Min lilla gris! ♥
Vi hörst sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0