Tisdag

Tjooooooooo! Nu sitter jag hemma hos Li. Lyssnar på TiK ToK :D
Hon håller på att rita! Min lilla konstnär :) Och är nog kallast väder hittils. Och snaaart kommer min nya vinter jacka. Weii! Desutom en kort dag ida. Halv 2! Vi förtjänar det för halv 4 en måndag. Så halv 2 var perfect. Matte, geografi.. Juste, Polis besök idag. Av en tjej som heter Tina :D Men hon prata på och det var faktskt ganska intressant.. Men trög Jocke bara tjata om att få hålla pistolen. Undra vem han skulle skikta på först? Antagligen Li?! ;) Och så bad i slutet av dan. Träning idag oxå. Så jag ska dit med tjejerna. Li, Iben och Emelie ♥ Snart kommer väll pappsen och hämtar mig. Vi ska till mamma. Lite mat i magen :) Antagligen nå thai! Gött ;)
Visade Li en blogg. Kan dee. Hon ritar helt otroligt bra. Li vill bli inspererad ni vet ;) Men det kommer säckert att bli fint! Nu ska jag ändra måndagsinlägget. Det var lite korvigt.. Kramar - Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0