Tisdag + Bloggtorka

Tjohoo! Blogga inget igår ;O Men bara så ni vet. Nu när snön har kommit så kommer jag inte att skriva lika mkt. Jag kommer vara ute i snön, snöbada, ha kul och åka skoter.. OCH antagligen lära mig att åka sowboard! Fast jag kan redan grundreglerna! Svänga bromsa åka ;D

Tisdag:
Idag var det en tidig dag, halv två. Lektioner och bad.. Det var nog allt. Haha. På rasterna hitta vi en kojja. Kalla mig barnslig men det är riktigt kul. BYgga väggar, sov rum och sånt :)

Mångag:
Den långa tråkiga dagen, men som sagt piggar NOn på Kyrkholmskolan upp det! Det var Matte, engelska + vikarie. Madde! Min och Li's tränare i armbrytning. Monikas dotter.. Men hon var inte så dålig. Och det som piggade upp hela dan + kvällen var på NO provet fick jag MVG ! Fan va bra! Elina oxå. Grattis till du med :)
Plus att vi har ett till prov.. Geografi prov! Vi ska kunna 16 länder i Afrika. Och 4 hav och samma sak med sjör och floder. För mig är betyg väldigt, väldigt viktigt !

Jåå, helgen har ju oxå vart bra. Stina sovt över, jag sovt över hos Stina och film. Riktigt mysigt.. Måste bara skriva innan jag la mig på söndag var Li uttråkad på bussen så vi prata i ungefär 47min ! Haha, det var kul. Nu ska jag lägga ut nån bild och så höres vi senare ! POK - T ^^

Bilden blev på älsklingen som har varit sjuk jätte länge! Jag saknar ju dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0