Onsdag

Tjooo! Kan skriva dagen lite kort. Sov hos pappa igår. För jag skulle plugga.. Så det blev ingen träning. Fan! My dreamboy was there! :o Fan igen! Haha. ^^
Menmen, morgonen var iskall och iskall! Gick med en scarf runt min hals. Hihi, man vill ju va varm. Fast vi börja med att läsa. Och jag läser en bok som heter KÄRLEK. Samma författare som har gjort boken Hata Romeo. svenska. Rast. engelska. LUNCH. läsförståelse RAST och så MUSIC. Lite långtråkig dag. Men vi hade desutom en vikarie. Lotta, mamma till LUDDE. Den lilla dryg arslet! ^^ Men hon var faktiskt en ganska bra vikarie. Fast lite sämmre på franskan. Men det var iaf roligt! Det roligaste var nog när vi skulle rita en fransman eller fransös. Sigge ville ha hjälp med att veta hur en basker skulle se ut. Då sa jag " typ som en svamp" Men han missförstod mig liiite. Han rita ju en hel svamp på skallen. Haha! " Men Tina sa ju som en svamp" Hihi ;) Sista rasten var ju lite kul. Gick till baksidan, för nån fucking jävel hade kastat ut Albins shutter shades på skolgården. Menmen. Som ett tag fick jag hans gunga. Medans dom andra tävlade om vem som kunde hoppa längst med gungan. Det var ju kul och alla var sociala. :) Desuutooom har min jacka kommit! Jaaaaaaaa! Jag fick oxå en blå munkjacka och ett par mysisbyxor. Och täckisar!!! Väldigt nöjd allt var fint. Nu ska jag kanske surfa lite på internet.. Men vi hörs säkert snart igen. Harre så bra! 


Kommentarer
Postat av: Moooiiish

Min dreamboy också ! ;o ;) :) ♥

Va kul att kläderna har kommit! :D

Passade allt? Måste ju få se jackan snart ;)

Puss & kram ♥♥

2009-10-14 @ 18:11:59
URL: http://filureen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0