Lule

Nu har jag tid att skriva om gårdagen :)

På morgonen vaknade jag vid halv 7 så då tog jag och duscha. Seb åt jag mig mätt, lr tvinga i mig mätt. När vi skulle fara åkte vi förbi hos Moa. Sen så drig vi iväg. När vi var framme så åkte vi först till storheden. Och vi var tvungna att följa in på Jula och Rusta. Efter det for vi och åt hamburgare på Max. Gött med hamburgare :)
Och då kom Li och Jan dit. Så alla åt en lunch tsm.
Efter det blev vi avsläppna på HM så pappa kunde åka till Biltema. Jag hittade bara ett par vantar. Men jätte mysiga. Moa hitta massor snyggt. En grön tröja (jag tipsade färgen ^^) som man har övanpå ett linne och så. Och en grönt linne med lite paljetter. Jätte snyggt :D ♥ Li köpte lite hår stuff. Efter vi hade svammlat runt där ett tag for vi in på Toys"r"us och flumma mera, Haha. Fast jag köpte en New Moon planch. Sen så åkte vi ner till stan och gick direkt till Shopping. In på hm och det var REA! Konstigt nog så köpte ingen av oss något där! Menmen, sen så gick vi ofc in på Gina! Där köpte jag en tischa med texten: I love vampires. Fast hjärtat var format som ett äpple. Love it. Och Moa köpte en vit overzise "?" tröja. Snyggt :) Sen gick vi oxå in på Bik Bok. Det är oxå som Gina, men kanske bättre?! Fast ingen kppte något där heller. Sen gick vi till Smedjan. Där gick vi på olika affärer. Sen tog vi en fika pause. Li och Moa tog brownie med grädde. Fick smaka lite. Gött (Y) Jag tog bare en mer dricka. Linda också. Medans dom satt och fika jag jag, Linda och Pappa in på en bok affär. REA PÅ STEPHENIE MEYERS BÖKER! Halleluja, 70 pixels annars 198! Och jag fick dom :) Fast den sista som är mkt tjockare var dyrare..
Sen så gick vi in till " trummvirvel " MONKI Världens coolaste affär asså! Nu min favvo affär, samma sak med Moa ^^ Neon, speglar ballmusik. Heaven! Jag köpte en lila stor tröja. And i love it. Moa köpte två tishor som var ur läckra :) Men man kan inte förklara hur det ser ut. Sen for vi hem. I arvisdajaur stanna vi statiol. Jo jag vet, kanske inte det bästa middagen. Men det blev iaf en panpizza för mig ^^ Väldigt gott. Och till efter rätt blev det en Ben och Jerrys med rasberry och brownie. Jättegott och jag blev inte beroende *host host * ^^

Det var våran dag, och jag hade jätte roligt :) Kram på dig Moa ♥
Bilder kommer senare.

Nu ska jag städa rummet, data bordet och sätte upp mt lovely affish och fortsätta lyssna på Spotify!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0