Godnatt

Nu ska jag strax lägga mig. Ska kolla lite på IDOL. Undra vem som åker ut ikväll? Men godnatt på er :)

Test:

Lovar du att vara ärlig nu? Kanske det.
Du heter: Tina
Smeknamn: Tuna och tiniz :)
Låt som när du är ledsen sörjer till: New Moon - The Meadow
Beroende av: ?
Vad tror folk om dig?: Ingen aning faktiskt, typ fjortis. Men det är deffentivt inte sant!
Vad får du oftast komplimanger för?: Vad fin du är och typ såna ;)
Vad säger du för att imponera på någon?: Jag är min själv, det räcker väll?!
Hur imponerar man på dig?: Man är snäll, och sig själv. Inte för barnslig bara.
Brukar du skratta för dig själv?: Haha , Jåå!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vet inte, orkar inte kolla
Var bor du?: Arjeplo
Trivs du där?: Då och då.
Är du allergisk mot något: alla sorters nötter. Men det kanske håller på att växa bort?
Hur svarar du i mobilen: Hej det e Tina. Vissa personer: Tjena snygging ;)
Antal timmar sömn inatt: ?
Brukar du komma i tid: Jåå, oftas tror jag väll.
När mår du bra: När jag har kramat någon, när jag ser mina nära och kära och så Beda ^^ (när jag är glad)
När blev du fotad senast: Hmm, har väll tagit bilder på mig själv. men av en annan person så ärre Moa i bilen på väg till Lule :)
Hur känner du dig nu: Tierd
Vanligaste färg på dina kläder: Ojj, vet faktiskt inte. Vit?
Vad tycker du om fötter: Väldigt stora fötter!
Vad saknar du: Min älsklings mamma ♥
Hade du en bra kväll igår: aa, äta Ben och Jerrys ed bästisen är ju sketa mysigt :)
Favorit dryck på morgonen: Vatten och Juice.
Rakar du benen: Nej, inte än iaf ;p
När brukar du oftast gå och lägga dig: 10 - 11
Är du blyg?: Joo, men ibland överdrivet social ^^
Sysslar du med någon idrott: mm, armbrytning :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Konstigt nog, ja.
Har du spytt offentligt: Inte vad jag vet..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Va som en kille och fråga en massa XD
Är du nöjd med ditt liv: M, ibland.
Är du bortskämd: Ibland
Vad gör du i morgon: Ska ringa till Li!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Tyra Banks! Har jag alltid tyckt. (kolla på inlägg i oktober) Hon verkar vara smart, förståndlig. Och desutom väldigt snygg :)
Vad längtar du till?: Tills jag hittar den rätte.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: OFC!
Vad använder du för shampoo?: Olika, head and shoulders.
Hur gammal är du: 12 :)
Tycker du om någon just nu: Såklart :) ♥
Gröna eller röda äppeln: Greeeen
Gillar du golf: Jo, det är väll kul. Men lite svårt..
Vilken tid gick du upp idag: Kring 10.
Har du sovit i din egna säng inatt: mm
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Såklart, man ska gråta när man känner för det. Jag är otroligt kännslig. Gråter oftas till filmer.
När grät du senast: ?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa, skaffa en egen dator och mkt, mkt mer
Bär du glasögon eller linser: Nope
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, märkes kläder är bara dyrt. Men skomärken kan jag andvända. Tex Reebook och CONVERSE :D ♥
Har du piercing: Nada
Vill du gifta dig: Jo, jag tror nog det :)
Vill du ha barn: Ja, men just nu tycker jag bäbisar är det mest irriterade som finns. Vrf vet jag inte ;)
Solar du ofta: Nej och Jo.
Är du bra på att laga mat: Nä, något som jag inte är bra på.
Är du flygrädd: Skiträdd.
Är du vig?: Som en elefant! Haha, lite?!
Är du musikalisk?: Jag kan inte spela något, men jag lyssnar så mkt det går på musik :)
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Vet inte. Ben och Jerrys e gött (Y)
Tror du på ett liv efter döden: mm
Tycker du om sushi: Så fucking gott! ^^
Vad äter du helst när du ser på film: Chips
Har du tandläkarskräck: Nää
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Bådeoch 
Vilken ögonfärg har du: Riktigt, riktigt, riktigt bruna!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, vem har inte det? ;o
Biter du på naglarna: Ibland, men jag gillar inte det.
Hur ofta tränar/motionerar du: Har ju träning två gånger i veckan och så men skolan två gånger. Ganska ofta!
Senaste låt du hörde: Decode by Paramore :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0