Tisdag

Hej bloggen! Nu sitter jag och tråkar vid datorn, en aning sur. Av rätt anledning? Vet ej. Men jaja ;3
Elin sovöver inatt och vi har sett på 17 again. Världens ballast film! Sett den några gånger, men jag tröttnat aldrig på att skratta :D
Sen snackade vi killar och skratta plus flumma. Haha, det var faktiskt ett tag sedan jag var med hon. Förr,förra sommaren ;o Men vi brukar annars bara vara med varandra på sommaren. Det bara blir så. Lite konstigt, jo jag vet. På torsdag ska vi till Pite + Lule. Kanske redan har skrivit det? Men det kommer bli så himla kul! Hoppas att Moa fick följa, men oon hör ju aldrig av sig?! Men jag får hoppas att det går. Det var ett tag sedan vi hade riktigt kul tsm! Nu lämnar vi det. Har desutom badat idag. Kul att bada. Som vanligt :)

Och det var ett tag sedan jag la in några pics, så jag ska försöka överföra så det blir lite roligare att läsa bloggen! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mamma e så sur

2009-10-27 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0