Bloggtorka

Herregud vad länge sen det var! Men har hunnit med massor av skojj kan man säga.

Fredag: På fredag var det sista dagen innan lovet. Och jag kommer inte ihåg så mkt. Men efter skolan följde jag Albin och Jesper hem. Vi var ute mest. Efter ett tag mån gång vid 6 så får vi till pizzan. Jag, Albin, Jesper, Linda, Alma, Pappa, Patrik och Charlotte ! Jag tog en kyklingrulle! 'slurp' ^^ Sen hade vi planerat från förra tisdagen att jag skulle sova över. Vi va uppe sent, spela TVspel och dator. Haha, skojjskojj. Vi var nog uppe till 4. Jag somna först vid 1. och sov till kvart i 2. För att Albin och Jesper börja garva av något på datorn XD Och då sa jag: MEN HÅLKÄFT, sen kunde jag inte somna om. Vi spela tvspel och kolla på kläder på datan :D Desutom före vi va uppe och så  åkte vi pulka, tefat och sånna saker ner för världens roligaste bake! Och så spela vi poker och såg på IDOL XD

Lördag: Vi vakna vid 11 och var inte alls trötta. Vi fika och satt oss framför tv. Efter det for jag hem ett tag.. Senare på kvällen var jag med Stina :D Vi flumma framför datorn, och såg lite på Körslaget. Sen tog vi en prommis med hundarna upp till Elina och förbi där. Och jag sov över där oxå ;o

Söndag: På morgonen vaknade vi tidigt, Stina skulle till valpkursen. Det var någon avslutning elr nå. Men jag for hem och vila. Till klockan 6. Då hade jag lust att vara med Elin. Lill Elin ^^ Vi har sparkat, KLÅÅÅTRAT XD, varit på datorn. Sen for jag hem. Halv 10. Men det var så himla kul när vi sparka. Vi sparka ner för backen vid busstationen. Det var så jävla halkit så jag tappa ju balansen direkt ( elin sparka på andra sidan ) Fast Elin höll sig kvar medans jag volta typ tre gånger och samtidigt garva. Och Elin garva dubbelt så mkt. XD :D

Måndag: Jag vakna så jävla tidigt! Halv åtta. Jag satt vid tv och tråka. Och sen var jag med Elin. Hon kom förbi vid 10 tiden. Hon vakna åtta ;o Så vi for ut och sparka. Vi åkte förbi Stenis hund. Det är så jävla synd om den :( Den stog där och yla på bron. OCh dom var ju såklart inte hemma så vi gick till den. Jag klappa den, och den sniffa lite. Sen klappa Elin och den börja små morra. Sen fick jag och Elin panik och börja springa. Sen tappa jag skon och volta.. igen. Jag garva och Elin garva dubbelt så mkt. Och Stenis hund satt bara och glodde på oss ;o :D

Nu sitter jag här med Elin, och vi hörs senare ikväll! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0