Vaccinet

wohoo, jag överlevde.. som ni kanske ser. med det gjorde inte alls ont. det kännde inte alls som ett eller två myggbett. emelie och li fick gå först för dom var räddast. men det gick bra för dom iaf. det var bra :)
tyvärr har jag inte kunnat skriva på ett tag som ni kanske har märkt. men jag har varit hemma hos mamma som har kommit hem från thailand! Wii. men nu när jag är hos pappa tänker jag skriva så mycket jag kan. idag har dagen varit kort. klockan 1. pga vaccinet då. på morgonen läste vi som vanligt. (new moon ^^) sen hade vi matte. sen hade vi religion. RAST syslöjd. och där håller jag ju på med min blåa lovikka mössa. jag tog med den hem så får farmor fortsätta med den till julklapp >;D sen hade vi lunch, äckligt. sen fick vi gå till vårdcentralen. det var min dag. efter sprutan fick vi vila ett tag i soffor och fåtöljer. jag blev jävligt trött. och just nu har jag jävligt ont. det skiftar som ;P sen var jag hemma ett tag tills linda kom hem. hon fyller år så vi åt tårta och öppnade presenter :) jaja, senare var jag med li,iben och emelie. vi såg på simpson och dampade >;D sen försvann li totalt så vi bara drog. och då var jag med emelie. vi gick ner till lugnet isen och hade jääävligt kul. vi lyssna på musik och bara hade skojj :D haha, nu vill kanske emelie skriva ett inlägg. för hon har skapat en ny blogg. D:< men besök den också! nu ska jag bara ladda upp en bild och så ses vi senare.. kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0