Tisdag

Jo jag vet, dålig upptadering men jag har bara inte haft lust.

Har haft annat för mig än att sitta vid datorn hela dan ;)
En ganska tråkig dag idag. Vi börja med läning (New Moon). Sen matte, geografi. Elevensval. Det var lite krongligt. Vi skulle plösligt bara byta sådär?! Men då fick jag syslöjd med Li, Albin, Elina och Emelie :) Jag stickar en marinblå lovikka mössa. Li en rosa/lila färgad och Emelie en svart!
Sen lunch. En ganska ätbar god lasangé. (stavning?) Efter lunchen hade vi idrott. Och jag var inte med. Inte Moa heller! På måndag snubblade jag på sparkan och landa på meden. Jo jag vet, lite klumpigt av mig. Men jag är som sagt lite klumpfotad.. Men jag satt och läste i ombyttes rummet. Det fick duga + att jag och Moa käka godis och hade kul! Marabou och cola.. ? Något med cola iaf :)
Sen var det trädslöjd och jag fortsatte med kniven! Fast kniven var klar det jag höll på med knivslidan. Ett vääldigt udda namn. Sen var dagen slut. Halv 4! :(

Annars har jag inte gjort så mycket när jag kom hem. Ätit, sett på TV och läst my book :)
Snart klar med den. Men när jag var på bästa, intressantaste ställe blev jag störd av Linda som satt på TVn. Gaaah! Fast nu förstår jag allt det här med Team Edward, Jacob osv. Óch jag blev väldigt fast för Jacob. Han vekar vara så mysig :) Men man kan ju inte motstå Edward! Menmen, jag får fortsätta läsa senare.







"Jag såg honom i ögonen, Han var inte min Jacob, men kunde han vara det. Hans ansikte var välbekant och kärt, och jag älskade honom på många sätt. Han var min tröt min trygghet, och just nu kunde jag välja att låta honom tillhöra mig."




" Utan att släppa min blick sänkte Jacob sitt ansikte mot mitt. Och jag hade fortfarande inte bestämt mig"









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0