Tisdag

Godkväll människor! Snart ska jag dra mig iväg till armbrytningen. Emelie och Iben kommer förbi. Men för att förlänga inlägget tänker jag berätta om den korta dagen.
På morgonen fortsatta jag att läsa i min beroendeframkallande bok! ^^ Sen hade vi Sahara öknen. Jobbigt och tråkigt! Som vanligt då.. Sen så var det rast. Iskallt fast jag hade min super sköna och super varma jacka på mig! Menmen, senare hade vi matte. Vi började medn geometri idag. Det var ganska kul.. Men ändå inteee.
Sen hade vi lunch. Det var jambalaya. Fan vad äckligt. Som att äta sand typ. Kycklingen var torr, riset var typ stenhårt och jätte äckligt.´
Desuutom fanns ju en annan. Men den såg inte mkt godare ut.. Sen en lång lunchrast. En kall och tråkig lunchrast.. Fast på vägen till badet var jag och Moa lite dryga. Charlie och Davi ville ha godis som vi fick av Tilda. (Haha, sry Tilda. Men dom fick den ;)) Men som ett tack fick jag och Moa en stor björnkram av Charlie. (Fast efter klädsimmet fick jag ett förlåt från Davi, för att han inte sa tack till oss ^^)
Klädsimmet var bara tråkigt. Simma fram och tillbaka i vattnet med kläder på, Buu.

Det var mitt inlägg för ikväll. Så nu ska jag byta om till träningskläder sen drar jag iväg hem till mamma och ska läsa. I miss Ewards beautiful words ♥ :)
Byebye.

Jag bjuder på en bild av socker söta Alice :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0