Måndag

Första dan efter lovet. Och det var en snabb dag! På morgnen börja jag med att läsa tills Maria kom in. Och vi fortsatte en halvtimme till ungefär. Sen hade vi engelska, om trick or treat. RAST. Svenska om verb.. Babbelbabbelbabbel ;o Men jag kan det i alla fall. LUNCH. Och efter lunchen (plättar, inte min favorit) så hade vi Erik, matte som vanligt. Men jag, Moa, Stina och Iben fick gå till Aina. Det är lite lugnare att jobba där.. Men ändå inte?! Sen NO.
Och så på rasten hade vi jävligt kul. Först satt jag och Moa nera vid andra kåtan. Så man typ ser gungorna. Sen kom Iben och prata med oss. Och så Emelie. Sen kom Albin och börja roa oss med snabbfrågar ni vet. Typ blå eller brun. Osv. Sen samlades hela kåtan med tex. Charlie, Davi, Simon, Lillis, Jesper, Li och många fler. Det var riktigt kul :)
Ikväll har jag varit med bäst, Li, Iben och Emelie! Vi har sparkat ner för backen bredvid Izak typ hundra gånger. Och det var läskigt kul. Moa satt på min spark, Li på Ibens och så Emelie själv.. Fast det var jätte kul. Efter ett tag kom Albin och Jesper. Och när dom åkta sladda dom och vålta. Men dom tur gick det bra :)  

Jag har hunnit med matteuppgifterna och sitter och dricker te! Så godnatt med er allihopa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0