Måndag

Hej! Nu har jag hunnit vara hos Albin, ätit och laddat ner musik. :) Och hos Albin läste vi ju ofc!

Och dagen har varit snabb och ganska kul.. Först så var det läsning som vanligt. Och det var då jag läste början av den tredje boken! Saknar Jacob från andra. Sen hade vi vikarie, Madde. Sen rast. Sen engelska, och då jobbade jag medn Charlie för båda våra bänkkompisar var borta. Haha, det var rätt kul. Sen hade vi lunch. Sen något konstigt test om hur ungdommarna levde och mådde plus annat skit. Sen hade vi matte och sen NO på kyrkoholmskolan! Och det var ju jätte kul ;D Haha, nu har iaf Albin kommit. Så jag ska joina han med läsningen.


Hejsvejs :)

Ny tagen bild på Albin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0