Fredag

Hejsan svejsan, nu sitter jag hemma hos Li. Och är med Emelie oxå :)
Vi sitter och kollar på roliga klipp med tex Björn Gustavsson. Dagen har varit kort och bra. NO på morgonen. Sen matteprov Del A. Det gick kanska smort! Sen hade vi bild. Och jag gjorde ett farsdagskort :) Sen blev det lunch. Kycklin! ;o Gött (Y) Sen lunchrast och då satt jag backi kåtan (som vanligt ^.<) Musik medn tjejerna ^^
Sen var det matte Del B. Det gick liiite sämre. Sen rast igen. Och då satt jag där bak med Emelie, Macke och Davi :)
Musik, pratat om tex New Moon och mkt mer.. ^^ Sen musik. Träning till Lucia. Och det gick inte så bra faktiskt. Våran klass suger på att sjunga XD
Men sen slutade vi. Och då for jag hem med Emelie. Och senare kom Li. Och dåå for vi hem till jag...
Inte så intressant men. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0