tragiskt

jävla, fucking shit! msn dampar igen. jag kommer inte in, och samma sak på spotify! what is the problem!! jag måste göra nya och nya och nya hela tiden. snart kan msn bara ta och dö. hm, jag har deutom inte lust attt göra en ny. typ jätte många blir sur på mig. jo ofta att det är mitt problem >.<

hm. idag ska li ha middag för på måndag fyller hon 12. och så skulle linda ha konfemerings middag klockan 4 till 8. men jag tar nog middagen med li. det är ju min bästis och linda ogillar jag. för ett tag sedan satt jag och kolla på ett klipp med rob pattinson och taylor lautner på tyra show. haha. så himla kul. på tal om det så har jag läst ut eclips och nu är jag på breaking dawn. jag vet inte om jag vågor fortsätta läsa.. min liv kommer bli deppigt, tråkigt, tragiskt. ni som har läst bockerna, vilken tycker ni är bäst? New Moon är en av mina favoriter pga Jake och Bellas relation. Den är en mysig bok. och jag gillar Jacob, fast jag gilllar allihopa. hm. nu ska jag ta och byta om. har suttit i pyjamas hela morgonen. bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0